Сыртқы жарнама - бұл табысқа жетудің ең қысқа жолы.

29 сәуір 2019

Сыртқы жарнама - бұл табысқа жетудің ең қысқа жолы. Оны әр түрлі компаниялар нарықта жаңа брендтерді жылжыту үшін, сондай-ақ бар және жақсы қалыптасқан тауарлар мен қызметтерді сатуды арттыру үшін пайдаланады.

Өзіңіз білетіндей, жарнаманың тиімді болуы үшін оның ерекше бір нәрсе болуы керек, ол бұралмалы жарнама болуы керек. Бұл тапсырыс берушінің мақсаттарына сәйкес келетін және жарнама агенттіктері ретінде қызмет ететін тиімді жарнамалық компанияны дамыту үшін. Олардың басты міндеті - жарқын, қызықты жобаларды жасау және жүзеге асыру, жарнамаңызды әлеуетті тұтынушылар үшін ең тартымды ету. Осы мақалада біз сізге билбордтар немесе билбордтар туралы айтқымыз келеді.

Билбордтар - бұл көбінесе желілік жарнамалық науқандар үшін қолданылатын жарнамалық құрылымдардың барлық түрлері. Билбордтар, ең алдымен, мөлшері мен формасына байланысты өзгереді. Қалада да, магистральдарда да билбордтардың ең көп таралған мөлшері - 3x6 метр. Пішінге келетін болсақ, олар негізінен «T» «P» және «G» билбордтарын қолданады - пішінді. Мұндай билбордтар биіктігі екі метрден алты метрге дейінгі металл тіректерге орнатылады. Пішінге байланысты билбордты бір, екіге, екі тірекке қарағанда жиі орнатуға болады.

Әрі қарай билбордтарды бір, екі, үш және тіпті төрт жақты деп бөлуге болады. Бірден, жарнамалық орынға дейін, тиісінше, бір жарнама тақтасына орналастыруға болады. Айта кету керек, билбордтар тегіс, V - пішінді (екі жақты), үшбұрышты (үш жақты). Билбордтар да жиналмалы, оларды трансформатор және жиналмалы деп те атайды.

Билбордтарда жарнама жасау үшін бірнеше әдіс қолданылады. Олардың бірі - әртүрлі қосымшалар жасалынған билборд немесе винил пленка негізінде қағаз плакаттарын желімдеу. Бірақ бұл әдіс өте күрделі және сәйкесінше ауыр. Бұл кемшілікке байланысты билбордтарда жарнамалаудың бұл әдісі азырақ қолданылады. Соңғы кездері жарнамалық билбордтарда кең форматты плоттерлерді қолдана отырып, толық түсті басып шығарумен жарнамалық баннерлер орналастырылған кезде, әлдеқайда ыңғайлы және кең таралды.

Екінші ең кең таралған - 3х12 метрлік билбордтар. Бұл 3x6 метрлік екі билбордтан тұратын билбордтар. Ұқсас дизайн негізінен автомобиль жолдарында қолданылады.

Билбордтың тағы бір түрі бар, оның өз атауы бар - суперситтер. Олар өз кезегінде екі өлшемді, 15х5 және 12х5 метрді құрайды және көп жағдайда негізгі магистральдарда қолданылады. Олардың артықшылығы олардың мөлшеріне байланысты, соның арқасында супер сайттар алыс қашықтықтан көрінеді. Бұған олар 10-нан 20 метрге дейін үлкен биіктікте орналасқандықтан қол жеткізілді. Сонымен, егер қалқан басқа қалқандармен бірдей биіктікте орнатылса, ол байқалмауы мүмкін, бірақ ол басқалардан әлдеқайда жоғары болған жағдайда, ол бірден назар аударады.

Динамикалық билбордтар - присматрондар, көп панельдер, роликті дисплейлер және жарықдиодты экрандар. Мұндай билбордтардың басқалардан маңызды бір артықшылығы бар, ол олардың динамикасында жатыр. Суреттерді өзгерту көп уақытты қажет етпейді және бірнеше билбордта бірнеше өнімдер мен қызметтерді жарнамалауға мүмкіндік береді. Мысалы, присматрондарда кезек-кезек көрсетілетін үш жарнамалық постерді орналастыруға болады.

Көп панельдерде жұмыс істеудің тағы бір қағидасы қолданылады, соның арқасында кескіндердің саны оннан жиырмаға дейін, жиырмаға жетпейтін болады. Бұл жарнама берушілер үшін де, осындай жарнамалық құрылымдардың иелері үшін де пайдалы.

Роликті дисплей - 10-15 жарнамалық суреттен кенепті бірінен кейін бірі айналдыруға мүмкіндік беретін жарнамалық дизайн.

Жарықдиодты экрандарды тікелей қала көшелеріне орнатылған үлкен теледидарлар деп атауға болады. Жарық диодты экрандарға ең жоғары жауап береді! Жарнамалық дизайнның бұл түрінің үлкен артықшылығы - жарнамалық ақпараттарды орналастырумен бірге бейнелер тарату мүмкіндігі. Бұл жарнама құрылымдарының бұл түріне үлкен сұранысты тудырады.

 

Дереккөз: all-agency.ru