Жарықдиодты экрандардың артықшылықтары туралы

25 мамыр 2019

Заманауи әлемде жарнама нарығында маркетинг саласындағы ноу-хау болып табылатын үлкен жарықдиодты экрандар маңызды рөл атқарды.

Жарықдиодты экран теледидар мен сыртқы жарнаманың артықшылықтарын біріктіретін ерекше жарнамалық орта болып табылады, бірақ ол келесі сипаттамалардың арқасында максималды тиімділікті қамтамасыз ететін дәстүрлі жарнаманың түрлерімен салыстырады:

  • Орналасқан жері - жарықдиодты экран қала орталығында, адамдар көп шоғырланған жерлерде орналасқан. Социологиялық зерттеуге сәйкес, жарықдиодты экранның аудиториясы айына шамамен 270 мың адамды құрайды.
  • Стандартты емес - американдық психолог Ричард Харрестің зерттеуі бойынша, адам үнемі жаңа нәрсені іздейді. Сонымен қатар, статикалық кескін назарды 2 секундтан аспайды, ал динамикалық сурет 6,5 есе ұзағырақ. Жарықдиодты экрандағы жарнамада теледидарлық жарнамаларға тән тітіркендіргіш сәт болмайды.
  • Тану - бұл жарнамалық құралдың жаңалығы мен ерекше еместігі аудиторияның қызығушылығы мен қызығушылығын оятады. Жарықдиодты экрандағы жарнама көрерменді психологиялық және физикалық күйзеліске ұшыратпайды, өйткені пайдалы ақпаратпен толтыру көбінесе жоғалады (бұл жолдар мен көшелердегі қозғалыс уақыты).
  • Үнемі жоғары көріну және оқылым - қараңғыда сыртқы жарнаманың тиімділігі төмендейді және жарықдиодты экрандағы ақпарат тәулік бойы жақсы оқылады. Жарықдиодты экран 500 метр қашықтықта назар аудара бастайды, осылайша көрермендердің барынша көп қамтылуына кепілдік береді.

 

 

Дереккөз: ledekran24.ru